Jakarta Timur Rukan Sedayu City Blok E No. 56
Mon - Fri : 08.00 AM - 05.00 PM
(+62) 2129844069

PT GSI Melakukan Silaturahmi dengan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia

PT Green Solutions Indonesia (GSI) baru-baru ini mengadakan pertemuan silaturahmi yang penting dengan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) di Kuala Lumpur. Pertemuan ini bertujuan untuk memperkuat hubungan antara kedua entitas dan menjajaki potensi kerjasama di bidang energi dan lingkungan.

DPPM Malaysia atau Dewan Perniagaan Profesional Malaysia adalah sebuah organisasi berdaftar yang berperanan sebagai pemudahcara geran perniagaan dan latihan keusahawanan

DPMM, sebagai wadah bagi pengusaha Melayu di Malaysia, juga menyambut baik upaya PT GSI dalam memajukan teknologi yang ramah lingkungan. Dengan melihat potensi besar dalam kerjasama ini untuk mengembangkan proyek-proyek yang berkelanjutan dapat memberikan kontribusi positif bagi lingkungan serta ekonomi. Pertemuan ini juga menandai langkah strategis PT GSI dalam memperluas jaringan kerjasama internasional.

Pertemuan ini juga menjadi kesempatan untuk mendiskusikan iklim bisnis di Malaysia, regulasi terkait investasi, serta peluang-peluang baru bagi perusahaan teknologi hijau seperti PT GSI.

Mengetahui lebih dalam tentang kolaborasi PT GSI dengan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia untuk memajukan solusi energi berkelanjutan